Voor professionals én doe-het-zelvers

Deze gereedschappen webwinkel kan je “live” bereiken

Een gereedschappen webwinkel mét persoonlijke service

ToolForce is niet zomaar een virtuele web shop, maar een klantgerichte online gereedschappen webwinkel waar persoonlijk contact wél mogelijk is. Onze klantendienst is bijvoorbeeld niet alleen via mail, maar ook telefonisch bereikbaar. Je vragen worden bovendien met de glimlach en in je eigen Nederlandse taal beantwoord door specialisten met kennis van zaken.

Hoe je onze customer service desk kan bereiken?

Je kan het online contactformulier invullen, rechtsreeks een mailtje sturen naar info@ToolForce.be of je vragen telefonisch stellen via +32 (0)471 07 81 15 (lokaal tarief). Onze adviseurs staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 12:00 u en van 13:00 tot 16:00 u.

Geen antwoord aan de telefoon? Dan waren we ongetwijfeld net een klant aan het assisteren. Laat aub even je naam en nummer na op onze voice mail, want dan bellen wij jou zo snel mogelijk terug.

Waarmee kunnen we je helpen?

  • Je gaat gereedschap bestellen voor meer dan 5.000,00 euro exclusief btw?
  • Je bent professioneel vakman en wil regelmatig online bestellingen plaatsen?
  • Je vindt de machine die je nodig hebt niet meteen terug in onze web shop?
  • Je zoekt andere producten of accessoires van een merk dat we verdelen?
  • Je hebt vragen over leveringen, spoedbestellingen of een speciaal verzoek?
  • Niet zeker of je machine in aanmerking komt voor een garantieherstelling?
  • Administratieve vragen over betalingen, verkoopvoorwaarden en facturatie?
  • Je wil je merkproducten aan onze gereedschappen webwinkel voorstellen?

 

Je hebt een heel andere vraag?

Je kan heel wat antwoorden op veel gestelde vragen terugvinden op onze FAQ-pagina, maar je hoeft nooit te twijfelen om ons te contacteren. Bij onze klantendienst is alles bespreekbaar!